Celoteh pemilk

Selamat Datang ke Blog Zur Ain Zuraisha, Terima Kasih Kerana Sudi berkunjung, jangan lupa tinggalkan jejak anda ya

Thursday, January 13, 2011

Award Dari Miss Noma (^_^)


Sesungguhnya Saya Blogger baru............
 & Ini kali pertama dapat award, so maafkan ain jika entry kali ni terlihat kelakar je..

1.  Kene bagi ucapan

♥     Testing....testing 123! okeh, sye Zur Ain Binti Zulazli ingin menyatakan jutaan ucapan trimas buat miss noma kerana sudi tag ain & bagi award kepada blog yang tak seberapa ni,
serangkap pantun sebagai penutup kata...

' ...  makan gula2 sakit gigi,
hrp miss noma sudi2lah tag kite lagi ...'

(heeeheehee...boleh ke pantun gitu?)


2. berikan 4 ciri-ciri wanita/lelaki idaman untuk dijadikan isteri/suami

♥   4 ciri lelaki idaman ain adalah :-

-Si dia perlulah sayang ibubapa & keluarga ain sebagaimana sebagaimana si dia sayangkan ain. kalau si dia accept kita tapi tak terima keluarga kita mcmana tu? tak manis kan....

-Si dia mestilah lelaki yang tiada kelopak mata... contoh: chinese look, taiwan look, korean look...gila sepet! haha (rupa paras& fizikal tidak diambil kira)

- Si dia perlulah seorang yang tegas agar dapat membimbing & menegur ain jika ain berbuat salah, ain ni kadang - kadang keanak2an juge, so faham2 lah degilnya tak dengar kata mcmana kan?(nasib incik sepet bersemangat kental melayan karenah ain, hihihi... ) 

- & yang penting Si dia memahami & terima diri ain seadanya, kekurangan kita bukan penyebab untuk si dia tidak sayangkan kita.. ada faham?

okey, 
ain mengaku yang sebenar benarnya ciri2 di atas bukanlah ciri2 lelaki idaman ain, ciri2 di atas adalah ciri2 yang ada pada pengarang hati ain, Incik Sepet heehee ...(- -,) memang benarlah apa orang kata, cinta tu buta, yang besar jdi kecik, yg bucuk jadi wangi, (boleh ke?yg bucuk tetaplah bucuk..) setakat ini ain terasa  bertuah & syukur tuhan hadirkan  si dia dalam hidup, semua ni ta dpt ain rasai tanpa iziNya, Alhamdulillah... (^_^)
uit, blum abeh, ada lagi ni ha.....

3. berikan 1 tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan.

♥ kalau dah minta tips ni kne caj ni, 20 pocen pliz! hihi (^_^)
ok, cuma berkongsi, ingat lagi orang - orang tua pesan kat ain, dalam bercinta ni ada pasang surutnya, kejap gaduh sekejap manja2 kuceng.. dalam situasi ni dua2 mstilah bijak & bersedia menghadapinya dengan lebih awal,  ini bermaksud jangan dalam setiap pertelingkahan tu kite nak menang je, kadang2 bagi la 'chance' pada si dia untuk menang..kesian ckit pd si dia..manusia ni ada yang unsur  api & ada juga yang unsur air, kalau dua2 api abeh meletup la kn kn? so, dalam hubungan ni mestilah bertolak ansur baru lah hubungan bertahan lama, insyaAllah...kalau sorang jadi api, sorang jadilah air sebagai penyejuknya...bulih kan gitu????

4. pernahkah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta

♥ tak, blum jumpa lagi, serah pada takdir, doa dalam solat cukup, Allah sentiasa m'dengar doa hambaNya, ... betul tak? ;)



5.letakkan 10 link dan beritahu mereka telah memenangi award ini
haha, mcmna nk cari sampai 10 link, 8 pun tak sampai, hikhik...
ain letak je apa yg ada ya..... ;)

♥ cik mas

ok, kak noma, done! ;)

- Salam -

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers